jag saknar

jag har haft världens bästa resa. men det enda jag tänker på är att jag vill tillbaka .. jag vet inte vad jag ska göra. träffade världens finaste kille där också .. som jag bryr mig om, väldigt mkt. jag tror nästan jag är kär. han var liksom den jag sökt eller vad man ska säga. och nu är jag här och han där. two worlds apart. but i dont mind .. bara det att man blir orolig. känslan av att man inte vet hur han känner och vad han gör där borta. nu är klockan fem, har suttit uppe och tänkt på detta hela natten. he makes me fly är en bra mening för hur jag känner hehe. när jag var i london kändes allt så bra. jag och bella gick på långa nattpromenader och bara sjöng, snackade en massa girltalk och sprang från poliser hehe. vi hade så jäävla kul. vill bara tillbaka. i sverige känner jag mig bara deprimerad. appropå det, de är så himla trevliga i london. tom. poliserna kan få en att skratta, och hur vanligt är det i sverige från en skala ett till tio? hehe..
funderar på att börja på high school där istället. lämna sverige. för gott. har kollat upp lite skolor. tänkte jobba vid sidan om och sen bo i ett rum eller så. skulle vara underbart.  har ni aldrig hört uttrycket: live the life u love and love the life u live? precis vad jag ska göra. jag lever inte livet jag älskar, men det är precis vad jag ska börja göra. för då kommer jag även kunna älska livet jag lever. jag tänker inte vara kvar här mer än en månad till. orkar inte. allt känns så fel, känner mig inte välkommen i detta land, allt är bara fel. äckliga kommentarer från olika håll, folk som kollar surt, stressen , finns så mkt..
ja, jag ville bara skriva ett litet inlägg.. var inte meningen att ngn skulle läsa detta, men jag kände att jag behövde få ut lite känslor.
det enda jag kan säga är att jag definitivt ska flytta härifrån inom kort. men självklart kommer jag sakna nära och kära. jag älskar min familj över hela mitt hjärta, och de som ingår i den vet det..
men de som betyder nåt för mig kommer självklart om de vill få hälsa på!!! skulle vara super!
känns skönt att flytta dit också med tanke på att jag behöver träna upp min engelska.
massor av pussar och kramar!

love ,  rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0