Guess who's back?!

Yep! It's me.. Jag har inte haft någon blogglust alls men nu lovar jag att skärpa mig!, Eller ska åtminstonde försöka.. :P

Helt ärligt, suger jag på att blogga, och det har ju ni själva säkert märkt.. Nu går man ju i andra ring så mycket plugg har man också. Men jag ska försöka uppdatera så mycket jag hinner.
Imorgon är det karneval i skolan, vi ska vara utklädda till araber, haha.. Hur ska man se ut då?, Bära slöja och tofflor? Haha nej, inte vet jag. Men det kommer säkert bli kul men tyvärr har jag blivit sjuk så jag kan inte komma *snyft* :'( Hoppas alla har det roligt utan mig, men det tvivlar jag på ;) Hehe!  

Och alla vet väl att jag svarar på alla frågor? ;)
Men nu ska jag sitta och mysa framför tv:n, vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0