Snygg och fräsch igen!

Var och tränade på Friskis och Svettis på K-holmen med Felicia i drygt 2 timmar! Snacka om att jag är slut! Kom precis hem och tog en lång härlig dusch! Man känner sig så jävla äcklig efter att ha flåsat där i timmar, men nu känner jag mig som på åternyttfödd igen :)

hahaha och appropå gymmet! Jag kan verkligen inte hålla mig för skratt när killar (de flesta) sitter där och typ stönar för att de anstränger sig så mkt,  "aaah aahh ahh" haha, låter bara för kul, det får ni hålla med om! Fan ta lite lättare vikter så får ni bättre uthållighet och slipper skrämma bort tjejerna istället för att haffa de!

Måste börja plugga nu. Nationella i matte på tisdag..
Tror jag skippar skolan imorgon. Kommer aldrig hinna annars.

Och .. bilder kommer .. måste bara köpa en kamera först haha (A)

Ciaao!


Kommentarer
Postat av: YEaaaah

Vad ere för fel på att jag låter på gymmet ? =O?

2009-05-11 @ 23:51:01
Postat av: hugolicious

hörrö vadå skippa skolan imorgon för att du annars inte kommer att hinna, hinna vadå? Nationella är ju ändå nästa tisdag eller har jag fel?

2009-05-14 @ 23:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0