runda på stan och kalas

I helgen var jag på stan med Alex. Vi gjorde väl inte så mycket, pratade mest bara. Det var ett tag sen vi sågs, så vi hade mycket att prata om ;) sen köpte jag en jättesöt baddräkt från Matthew Williams for H&M. Tror den kosta runt 400 kronor ungefär, men det var den lätt värt :) synd att jag inte har kamera nu så jag kunde ta ett foto ..
Igår hade världens sötaste syster kalas :) 8 blev hon! Tiden går så himla fort, det är helt sjukt :O
börjar fan känna mig lite gammal, hehe.
Men det var mysigt. Barnen spelade olika spel och lekte lekar, medan jag hjälpte till att fixa lite samtidigt som jag tog nåra fikapauser.. :)

Nu tittar jag igenom matte-boken. Nationella del 2 imorgon. Wish me luck!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0