plugg, jobbintervju och träning

var på jobbintervju igår. Vill så gärna ha jobb i sommar! Men det är sjukt svårt, många är utan..
Men det gick rätt bra faktiskt. Eller så där kanske mn kan säga.
haha visste faktiskt inte vad jobbigt gick ut på riktigt förrän jag blev intervjuad :O Jag skulle tydligen vara med i en dansgrupp och dansa tillsammans med en massa andra tjejer. Sedan ska vi uppräda på någon offentlig plats.
Tyvärr drog jag en liten vit lögn.. De frågade om jag kunde dansa, och självklart sa jag ja.
Visst kan jag dansa lite halvbra, men de flesta av de som var där gick på dans. Helt sjukt :O visste inte ens att man kunde få betalt för en sån sak :O Men det är i för sig sjukt bra ju? :O
Efter intervjun drog jag till Friskis och träna med energibomben Felicia. Får tacka henne för att jag ens tränar! Hon borde satsa på o bli personlig tränare eller nåt, för jag lovar er, hon är grym!
Nu gör jag väl inte så mycket .. Lagade precis mat till familjen haha :) Det kanske märks att jag gillar att trixa i köket. I dag blev det havre-och basilikapanerad fiskfilé med ungsbakad potatis. Efterrätten blev inte lika lyckad då, en påse godis hehe.
Men nu måste jag sätta igång o plugga .. Franska prov imorgon, uschuschusch.

Ha det bääst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0