I'm back!

Nu var det ett väldigt bra tag sen jag skrev.. och inte har jag då en bra ursäkt..
Men i alla fall, nu ska vi inte leva i det förflutna utan i Nuet!
Vaknade imorse med världens huvudvärk som jag typ haft hela veckan.. usch.
Nåja, sitter i skolan med Isabella nu. Har håltimme på engelskan. Eller man fick arbeta fritt, så då valde jag och Bella att ta en liten håltimma! :D
Snart har vi prov i naturkunskap A, och vem vet hur det går. Satt och plugga igår från klockan 14 till 23 och fick inte in ett piss! har ni inte haft såna dagar då man verkligen inte får NÅGONTING hur mkt än man pluggar? Jaa.. då förstår ni hur dte känns..
Men vi hörs senare! ..

.. och det lovar jag den här gången! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0