hemma

I dag är jag hemma från skolan. Kändes lite onödigt att gå till skolan då vi bara har en lektion.
Lite nytta gör jag dock. Har en uppsats som jag måste lämna in imorgon om drogen Rohypnol, så jag sitter och skriver lite på den. Ändå så trist väder ute nu :( Det växlar verkligen .. Ena dagen är det själva Afrika, och andra dagen tillbaka till kalla Sverige igen ..
Men i helgen kommer det att vända igen! :D på lördag och söndag skulle det bli mellan 25-30 grader, så fram med badkläderna!

Är det bara jag som tycker att det är sjukt svårt att plugga när man ska skriva en uppsats på datorn t.ex? Det finns ju så otroligt mycket kul att göra på internet! Läsa bloggar, spela spel, chatta på Facebook, webbshoppa osv! Haha man gör ju verkligen ALLT annat förutom att plugga. Håller ni inte med? Det krävs sjukt mycket discipline..


Men nu ska jag göra i ordning min egen glass-strut med chokladsås! Behöver lite plugg-tilltugg! *tihi*

Men vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Malthä

håller med när det gäller skriva på datorn. Kan inte hålla fingrarna i styr. Måste alltid in på msn, facebook xD

2009-06-01 @ 22:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0