grillkväll



Jag och Maria. Haha ser ut som jag vunnit på lotto :P



Hej kära läsare!

Igår träffade jag Emilia.Vi drog till McDonald's för att käka lunch. Där stötte vi dock på några iranier på 40+ som börja ragga. Lite jobbigt det där .. Men fördelen var att vi bli bjudna på ett ciggpaket, så det var ju bra! :D
I alla fall så drog vi hem till henne sen och tog det lugnt ett tag. Därefter mötte vi upp Maria och Fanny vid Fridhemsplan. VI skulle grilla korv och marshmallows(?) vid Kristineberg med ett gäng killar från gamla skolan :) Så det blev liksom som en återträff kan man väl säga :) Vi hade det jättemysigt! Emilia blev dock lite full bara, haha men det var bara kul. Då pladdrar hon på.
Runt ett drog vi hem, det blev lite kyligt då grillen slocknat tyvärr ..
I dag har jag faktiskt inte gjort ett piss. Skulle träffa Felicia och träna tillsammans med Hugo, Sam, David osv. Men Felicia var tyvärr sjuk så :/

Eller jo! Bakade scones precis med lillasyrran. Lika lyckade som alltid! :D Blandade i lite musli, det blev hur gott som helst. Scones, fast lite knaprigare ;)

Men nu ska jag kila. Måste ut! Jag är inte den typen som klarar av att sitta hemma en hel dag :O Men det tror jag inte att så många e? 

Jaja ! Puss på er! 


Här kommer några bilder från gårdagen!


Fin bild faktiskt :) - Jag och Milly


Som sagt, det blev lite kyligt när grillen slocknat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0