Ge mig sommar

Nu lyssnar jag på en gammal goding "här kommer alla känslorna" med Per Gessle! Det får mig att tänka på mysig sommarkväll vid Rålambshovsparken med en kall öl i handen.
Jag vet inte riktigt varför, men det är själva melodin kanske som är så "sommarhärlig".

Så här ser mina planer ut i sommar troligtvis:

- Ska förhoppningsvis till Grekland och Frankrike(tur har jag som har släktingar i bådera, så jag slipper pröjsa för hotell! :) ).

- Förhoppningsvis ska jag och Bellan åka till hennes sommarstuga på Gotland och bara slappa!

- Sommarkryssning?

-Tatuera mig!

- Mamma fyller 40 så jag fundera på att bjuda henne på en resa till Tunisien eller varför inte ett presentkort på Axelssons SPA? Det där får jag klura med ett tag till!


Kommentarer
Postat av: Malthä

ofta du ska tatuera dig , haha ;)

2009-05-12 @ 18:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0