trööööött

Hej, hoppas allt är bra! Med mig är det toppen, Kreta snart wiihoo! :D * skryt
kom hem för ett tag sen, är döötrött. Sov hos Lollo i natt ute på Rindö :) Hon bor i en mysig liten etta där ute :)
Vi var ute o drack lite med en massa folk, somnade väl 5 någongång? Kommer inte ihåg riktigt.
Men i alla fall ..
Var tvungen att stiga upp klockan halv 10 för att åka till Sollentuna, och det var inte en liten bit att åka heller?! :O Var tvungen att fixa pass =/ .. Lite typiskt mig att komma på att jag inte har något giltigt pass i sista sekunden. 
haha tyvärr råkade jag se ut som ett drägg på passfotot, var ju hur trött som helst.. hoppas jag kommer på planet bara haha, så det inte är för olikt mig :P
Men vet inte riktigt om det hinner komma, det tar 5 arbetsdagar ... Annars får man väl köra på oekonomiska provisionspasset då =/ kostar 980 spänn för EN resa (observera EN!!!) Svindyrt!
Jajaja, skönt att komma iväg i alla fall! :D Borta 15 dagar. Kollade vädret där i dag, och det var runt 34 grader varmt :D !!

Ska sova hemma ikväll, känner mig lite orolig i magen och febrig. Men imorn drar jag tillbaka till Lollo. Ska sova där fram till vi åker :)!
Justee! Glömde säga att vi firar Beccas födelsedag där nere också! :D Ska snacka med Lollo, vi måste göra dagen minnesvärd för henne :D


Hit ska vi! Mysigt va? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0