bak -igen

eftersom att jag känt mig rätt hängig, stannade jag hemma i dag. Det blir lite långtråkigt i längden, så jag satte igång att sysselsätta mig genom att baka amerikanska cookies! har tyvärr ingen bild på de, men jag kan säga er att de är värda att prova! Hade i hackade mandlar, mörk choklad och russin.

Just nu sitter jag bara och latar mig framför datorn, slötittar lite halvt på En Prinsessas Dagbok och kollar kläder på b.la.  nelly.se & asos.com.
Vill köpa en bikini eller en baddräkt, kan verkligen inte bestämma mig ...
Tror att jag kommer tröttna rätt fort på baddräkt :/ ? man får ju typ ingen färg. Så klart det är sexigt, älskar baddräkter, men som sagt, vill man ha lite bränna borde man kanske köra på bikini? :O
jaja, fundera på någon utav dessa :

   

Baddräkten är så jävla läcker, men likaså bikinin .. åhhhh. haha jag tror det kommer bli så att båda hamnar i garderoben i alla fall =)
ett plus är ju att baddräkten inte är hel heller! Slipper man oroa sig över brännan ;)

Förresten så kommer båda två från Asos.com!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0