seg dag

hej kära läsare!
I dag har jag verkligen inte gjort någonting!
Somnade klockan 5 igår .. Betty sov över :) Vi hade inte träffats på hur länge som helst ... !
Hon hade med sig två par Converse i strl 4, dvs. 36.5 från USA till mig, TACK älskling! Kostade runt 350 kronor för ett par där. Sjukt billigt!
Det blev ett par låga vita och höga svarta ;) är supernöjd!
 

Beställde även tid hos frissan på fredag 16.00! Ska bli BRUNETT. Eller ljusbrunt med blonda skiftningar i alla fall. Det är en liten förändring ändå va .. ? Kommer ni ihåg hur jag såg ut i 8an? haha trodde aldrig att jag skulle bli brunett igen :P Men vi har väl alla gått igenom fjortisperioden.. usch .

Do u remember?


RIBECK DÅ

                                          NU
Lite skillnad va? :

Sen beställde jag och Betty en tid hos Princess Beauty vid Solna. Vi ska fixa nagelförlängning där. Jag skulle behöva det.. Har gnagt sönder mina egna :O ..
Sen var det väl inte så mkt mer med det .. Har bara suttit vid facebook nu och läst lite bloggar.
Nu ska jag käka middag! Någon som reagerar på middag? haha jaa .. min familj har en LITEN konstig tidsuppfattning kanske :P

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0