Hemma!

Kom hem i torsdags från Kreta. Har haft det underbart där nere! Ska definitivt dit igen!
Kan berätta lite kort om resan:
Sola och bada var det som gällde på förmiddagarna. Senare drog jag, Becca och Lollo oftast till "The Old Town" och kolla på lite olika stånd om vi hitta något intressant. När klockan började närma sig 22, var det dags för middag :) Oftast åt vi ute på någon mysig grekisk restaurang :) Men det hände dock att vi drog till Kretas "Kebabplace" typ ;) haha. De hade typ världens godaste Souvlaakiii! Gud vad jag älskar det.
Efter middagen drog vi förbi baren "Spell". Vi var typ stammisar där. Eller man kanske ska säga "tattarstammisar" haha. Jag tror inte att jag betalade en enda drink/shots där :O.
I alla fall så drog vi efter några shots där, vidare till R&B-cluben Rock Café.

Tyvärr hann vi bara dra till Room 69/Baiya en gång. Det var lite tråkigt faktiskt. Supermysig club med utomhuspool och shit :D

Det var i alla fall en KORT sammanfattning av resan. Men detta är knappt början kan jag lova :O.
Förresten! Måste bara skryta lite och säga att jag och tjejerna blev erbjudna jobb på olika barer :D Även gratis boende! Fick chefernas email (cheferna på barerna), så jag ska väl ta och mejla de eller nåt :D !
Just ja, sen var det en äldre chef på baren Spell som hörde mig sjunga lite tyst för mig själv. Han tyckte tydligen att jag sjöng väldigt bra hahah, så han frågade om jag ville träffa en manager som han kände där i Grekland!
Ojojoj jag blir väl nästa Elena Paparizo?!!?!

Hoppas allt är bra med er annars. Ska träffa Patricia nu :) skriver mer sen sötnosar!
Här kommer även lite bilder från Kreta! :

Skavsta flygplats

På Spell

Lollo och jag. Snygga poser haha

Världens finaste bild! Jag och Lollo

Moi. Photo by Louise

Jag, Beksson och Lollo på Siesta club

<3

Becca och Malik ..  Hmmmm.. vart är Mr Five då? ;)


Åh Sex on the Beach, bara för oss :) Chefen bjuder ;)


Room 69!!


Världens finaste ställe


Underbart


Room 69

hahahah GRATTIS älskling.
Jag och Lollo överraskade Becca på hennes födelsedag med middag och grejer. Men hon fick inte välja vilken maträtt hon ville, utan det blev slemiga sniglar haha! Hon åt 8 stycken faktiskt ..... sen höll hon på o spy... :p Förlåt (a)


PUUUUUUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0