Snöbollskrig

Kom precis hem, var hos kära mormor :)
Åhhh jag måste bara berätta vad som hände igår! :O
Såå jävla pinsamt!
Elever från både 1:an, 2:an och 3:an hade snöböllskrig på skolgården.. Klart man ska ha snöbollskrig när första snön faller! Och jag som är så smart har på mig klackskor. Smidigt Rebecka!
Jag springer in i skolan ifrån att bli träffad av en snöboll, och ramlar med bakhuvud rakt på stengolvet. Aaajj!
Som tur var fick jag ingen större skada efter den lilla incidenten.
Jag skulle ha tränat på Friskis i dag med Emilia, men dock blev det inte så pga att jag ramlade igår..
Så just nu sitter jag och tittar på lite bilder på mig och några kompisar från flera år tillbaka. Haha lite kul får jag lov o säga att det är.

Men nu ska jag göra i ordning en varm kopp choklad och äta mig mätt på pepparkakor :D

Puss!


Kommentarer
Postat av: beeeeeeeeellllaaaaaaaaa

annas pepparkakor? =D

2008-11-26 @ 14:46:33
URL: http://isabellapirzadeh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0