tjabba

har inte skrivit på ett bra tag nu, har inte haft tillgänglighet till någon dator.
men kan börja med och berätta om min helg.
I fredags skulle jag och Isabella till en fest (dock kommer jag inte riktigt ihåg vart den låg), men i alla fall, vi skulle dit, men någon halvtimma innan kommer Bella på att hon inte hade något busskort, toppen!
Började nästan ge upp, klockan var 23, och vi hade inte kommit iväg. Men myskväll med bellan sitter ändå aldrig fel inte :D
Men som tur var hörde Maria av sig och sa att hon visste en fest på odenplan, vi drog dit och hade lite halvkul till alla började skrika "POLISEN KOMMER, POLISEN KOMMER!" Vi sprang ut på gatan, där står den "festansvariges" föräldrar. haha tyckte lite synd om henne, blir nog ett jullov inomhus för henne.
Därefter drog vi till Edward på Sankt Eriksplan med Alan i ungefär 1 timme och så slutade min fredagskväll.
I lördags var jag på förkrök hos Maria med Fanny. Razmus & Nicklas, som är Marias två ex. Inte så smidigt, men bra tänkt Maria, på ragg på en och samma kväll? ;)
Runt tolvslaget drog jag, Emilia och Nichole till den välkända klubben Berns. Första gången jag var där, så det var lite spänt, men det var verkligen jättekul! Något jag rekomenderar. Dock var drickan väldigt dyr :O Var helt nollställd när jag kom ut därifrån! Den billigaste drinken låg på 120 spänn.
Tyvärr stängde de 03.00, så vi hann bara vara där i drygt tre timmar. Men det var kul så länge det varade.
I söndags och i resten av veckan tog jag det bara lugnt. Eller i igår kom Emilia hem till min kära mormor, så var vi där ett tag, snackade "girltalk" och lagade middag :) Sen gick vi ner till Kista Galleria, som har öppet till 21.00 varje dag! Det är ju hur bra som helst! Där köpte Emilia en hårfärg-förpackning och jag en skinnjacka från H&M. Superläcker var den.
Nu sitter jag i skolan, sista lektionen puuh!
Isabella är inte här, och det har hon inte varit på typ hela veckan? :O Saknar dig stumpan, kom tillbaka!
jaja, nu ska jag börja plugga lite.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0