JUL!

Mina planer inför julen är Frankrike!
Ska troligtvis dit den 19e, men man vet ju aldrig med pappa..
han pratar så mycket, men uträttar ungefär hälften utav det han säger. Ni kanske känner igen det?
Om jag åker, kommer jag hem den 29e eller 30e, så jag hinner med Nyårsfriandet i alla fall! :D
På Nyår ska jag nog vara hemma och käka Nyårsmiddag med familjen, sen ska jag nog ut på någon fest med brudarna!
Gud vad jag längtar!

På julafton är jag i Frankrike då, första gången jag inte firar jul i Sverige då, känns lite trist, eftersom det är tradition för mig. Men jag kan ju hoppas på något ännu bättre i Frankrike alltid :D
Jag vet inte riktigt vad jag önskar mig till jul ..
Pengar låter ju alltid bra, och en härlig pojkvän vid min sida. Är lite trött på singellivet nu alltså. Har varit singel i drygt 2 år nu. Desperat kan man ju inte säga att jag är direkt, men skulle vara lite mysigt med kärlek till jul.

Närmast kommer Lucia, som är nu på lördag. Då blir det lusse- och pepparkaksbak med mor och resterande familj :)
sen ska jag kolla med Emilia och vi kanske kan dra till Berns igen, Timbaktuuuu kommer!

Ciao amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0